tirsdag den 30. oktober 2012

Garn og krystaller....

...har måske ikke så meget til fælles 
- ud over at jeg kan li' begge dele.


I Fredericia købte jeg lidt SG garn. Lidt råhvidt, brunt og den fedeste farve, som jeg ikke ved hvad kaldes. Aner ikke hvad garnet skal bruges til, men sådan er det jo nogle gange.


Til messen fandt jeg også et par krystaller. Sjovt at jeg lokkes så nemt af krystaller. Den lilla ametyst er til min niece....vi så en KÆMPE ametyst på ferien, som moster dog ikke havde råd til...., en rosakvarts, som giver nærmest guddommelig kærligheds-energi og bibringer evig stabilitet til kærligheden (ikke at vi har ægteskabelige problemer, men hvorfor helbrede, når man kan forebygge ;D). Bjergkrystallen er min absolutte favorit og selenittens betydning synes jeg godt at kunne bruge lige pt.

Tror jeg så på krystallernes evne? Tjah jeg afviser det i hvert fald ikke, men tænker på dem som huske-sten. Når jeg ser selenitten huskes jeg på, at tænke mig om en ekstra gang og se hvad der ligger bag forskellige udfordringer mm. Bjergkrystallens skønhed giver mig en glad følelse, der igen giver energi og rosakvarts'en husker mig på, ikke at tage min mands kærlighed for givet. 

Huske-sten er da smukkere end de gule post-it, ikke?

1 kommentar:

  1. JO de sten er skønne, mine er også skønne :D Jeg har så bare hentet mine i bjergene selv ta daaaaa... Kunne ikke lade være, men de er hentet af mig.

    Du lod dig da ikke friste til ret meget, synes jeg, men sådan er det nok nogle gange.

    Kh.Lis

    SvarSlet