onsdag den 3. oktober 2012

Græskar-mania og nyt garn

Tiden på sofaen benyttes pt. til at hækle græskar ;D.

flere venter på at blive fyldt og monteret med stilk

Hækler dem nu lidt fastere og fylder knap så meget fyldevat i og leger med en ny og forhåbentligt fed idé til spiral-stilken. Stilken bliver stadig et stykke kanel-stang.


Jeg løb jo tør for den senneps-(karry)gule Lamauld og da jeg alligevel skulle bestille garn, kunne jeg jo lige så godt tjekke nye farver ud....til græskar ;D

....ja så kom der også lidt flere farver med pakken ;D

Åh hvor er de grønne farver bare smukke.
 De grå er selvfølgelige mine favoritter
og tjek lige at der også er sneget sig en lilla med ;D

9 kommentarer:

  1. De er så søde, skønne farver :O)

    SvarSlet
  2. Skønne skønne farver,jeg har også været igang-efter din diy,måske har du lyst til at kigge forbi og se mine ?,jeg har linket til dig,og din super nemme diy,takker endnu en gang for opskriften

    SvarSlet
  3. Flotte græskar og sikke dejlige farver i dit nye garn

    SvarSlet
  4. Nøj hvor er de farver flotte, kan godt forstå der røg så meget med i pakken.

    De er fine dine små græskar, me like.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Oh my goodness..these little pumpkins are adorable..love your blog. Greetings from Canada!

    SvarSlet
  6. Ih hvor ser de bløde og nuttede ud :D dejligt med noget hækle-inspiration
    vh avi

    SvarSlet
  7. Har lige beundret dine græskar, Lone O har dem med på sin stand i i Billundcenteret.
    De er godt nok flotte!

    SvarSlet