søndag den 21. oktober 2012

Hjemme igen

...efter en dejlig ferie-uge på Kreta.

mens vi ventede på bussen, kravlede katten op til min niece,
der ikke var ked af at bussen var forsinket....totalt mosters pige

Sådan en uge, hvor der blev uddelt moster-knus til de dejlige niecer.....da influenzaen altså endelige slap taget i mig. Vejret var helt fantastisk...31-33 grader og havvandet var varmt....sagde de badende i hvert fald ;D.

Ingen ferie uden katte og jeg tror, at min niece og jeg spottede enhver kat i Platanias. Heldigvis var kattene fine og kælne. Tror at de dersens grækere har luret, at de altså bliver nødt til at ændre deres syn på kattene/hundene, så turisterne ikke væmmes og skræmmes væk. 

Lige nu venter en bunke mails, flere sy og hækle-projekter (der jo blev forsømt pga. forrige uges influenza og sidste uges ferie) og stakkevis af vasketøj på at blive klaret, men mest af alt har jeg lyst til at tusse en tur i skoven og nyde det dejlige efterårsvejr.

3 kommentarer:

  1. Dejligt at læse i havde en god tur.
    Jeg husker første gang jeg var på Kreta, var hunde og katte så forhutlet at se på, at det gjorde ondt langt ind i hjertet, godt at det ikke er sådan længere.
    God tur i skoven

    SvarSlet
  2. Jeg ville smutte i skoven, hvis jeg var dig :-)

    SvarSlet
  3. Håber du nåede i skoven ?

    Velkommen hjem, og hvor er jeg glad for at du havde en skøn ferie, så du rigtig har kunne suge D-vitaminer til dig og klarer det danske lunefulde vejr.

    Kh. Lis

    SvarSlet