søndag den 14. oktober 2012

Fodtøj tilpasset efterårsvejret...

...i hvert fald på Kreta.

sprit-nye, men har også et gammelt par magen til.
ikke just kønne, men rigtig gode at tusse rundt i

Fredag nat/lørdag morgen tog vi afsted til Kreta.....en uges ferie med søster og hendes familie og vores forældre....ahhhh. Dette indlæg og de kommende indlæg, er altså forud-planlagte, men jeg satser alvorligt på at min influenza er overstået og jeg har fået andet end mine yndlings-flip-floppere med. Kufferten blev pakket  med utroligt meget lidt sommertøj (?).

5 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie til dig. Herhjemme er det gråt og regnfuldt...

    SvarSlet
  2. God ferie, nyd det her er vejret kun til indendørs hygge.

    Mona

    SvarSlet
  3. SKØNT, Lene!! Så det var nu du tog afsted ; ) I må have en rigtig dejlig ferie, og få ladet op til efteråret her hjemme i det kolde nord.. : )

    Stort knus herfra!

    SvarSlet
  4. Jeg håber I får en pragtfuld ferie og at din influenza er forsvundet så du rigtig kan nyde det nede i varmen. :-)

    SvarSlet