fredag den 5. oktober 2012

Retro-påvirkningen...

...er voldsom i disse dage,
 hvor jeg forbereder blogtræf sammen med Binemor og Dankebaar ;D

Så derfor er det jo heller ikke mærkeligt at jeg lige "faldt" over denne GIVE AWAY hos en dejlig blogger, som jeg nyder at følge og skrive sammen med. 


Nu er jeg jo ikke den store retro-haj, men jeg nyder at kigge på og blive inspireret af mit eget lille lager af smukke retro-stoffer. Og jeg må indrømme at den smukke, smukke, taske, som kan vindes hos Marthe er i det smukkeste retro-stof. Lige min smag, når vi snakker om retro-stoffer.

Jeg arbejder pt. på blog-træf-forberedelser......nu ikke fordi, der er så meget der skal laves, men lidt er der jo altid at holde styr på. Der er styr på den gave, som vi hver især skal medbringe og jeg synes selv at jeg har været rigtig sjov........selv manden synes at jeg er sjov.

1 kommentar:

  1. Kære Lene
    TAK for de søde, søde ord! Du må da også være med :-)

    Dejlig dag til dig, og god fornøjelse med blogtræf-forberedelser!

    KNUS

    SvarSlet