lørdag den 6. oktober 2012

At hænge ud med stjerner.

Sad med servietterne til blogtræffet og syntes at de var lidt kedelige,
ensfarvede og som jeg selv har købt....det var min opgave ;D
Såååååhhh jeg syede da lige 33 stjerner til at pynte hver kuvert med.

Bemærk at farven er hverken gul, brun eller orange ;D
Indbydelsen havde jo også en fin grå farve.

Det er i morgen det sker, blogtræffet, hvis nogen skulle være i tvivl og jeg glæder mig for vildt til at møde de herlige kreative kvinder, der har meldt sig til.

Tænker at stjernerne bagefter kan bruges til at pynte en jule-gaver med.

6 kommentarer:

  1. Hold nu op de er flotte! Sikke et arbejde - jeg glæder mig til at få sådan en stjerne. :-)

    Ses i morgen.

    SvarSlet
  2. Wauhhh sikken et arbejde, du er bare god. Jeg glædr mg heeeeeeeelt vildt, lørdag bliver meeeeeeeeeget lang.
    Ses

    SvarSlet
  3. SÅ fine - gid man lige kunne snige sig med hos jer :)Rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  4. I må have rigtig god fornøjelse i morgen !

    Og meget fine stjerner !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. Hallo Lene!!! Hvor er de bare super fine :)
    Du er simpelthen fantastisk. Hvor er jeg glad for at jeg har lært dig at kende!
    Vi ses lige om lidt

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine ... hvad har du syet dem af?
    Go dag til jer der skal med ..

    SvarSlet