tirsdag den 2. oktober 2012

Reminder til blogtræf

Nu sker det snart...

BLOGTRÆF

Der er desværre ikke flere ledige pladser, men har du meldt dig til, så husk at der skal medbringes mad og  en gave til pakkelegen....se mere her.


Jeg er i fuld gang med at forberede min gave til pakkelegen, men i dag bliver formiddagen tilbragt på sygehuset.....håber at resten af dagen ikke skal tilbringes på langs (læs: sengen og ikke som i rygende travlt ;D). Uh hvor jeg glæder mig til blogtræffet....det bliver F E D T, at møde skønne kreative kvinder.

2 kommentarer:

  1. Krydser fingre for at alt går som det skal på sygehuset og at du er frisk som en havørn når du kommer hjem.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hej Lene.
    Glæder mig rigtig meget til på søndag. Det er alt for længe siden vi har set hinanden...
    Håber at det gik ok på sygehuset idag. Det må jeg høre om på søndag...
    Skal have fundet på noget til pakkelegen. Og måske en lille ting til arrangørerne.... :-).

    Vi ses.

    Klems Trine

    SvarSlet