torsdag den 25. oktober 2012

Åhh lad det blive week-end




Jeg kan næsten ikke vente med at skulle til Kreative Dage i Fredericia. Hvis jeg kunne (læs...havde kørelejlighed) ville jeg kigge forbi hver eneste dag ;D. Det bliver i hvert fald svært at sidde hjemme i morgen og vide at messen allerede ER i gang. Nu tror jeg faktisk godt, at jeg turde køre til Fredericia, mæææn ryggen/bækkenet er ikke helt klar til både at køre bil OG trave messen rundt på én og samme dag. Nej, jeg må vente til lørdag eller søndag :D, men jeg ønsker alle jer fredags-kreative-messe-besøgende en rigtig god dag i morgen.

PS. Var jo i Vejle i formiddag og fik den dersens hormonspiral sat op. Måske en privat sag at skrive om i dette offentlige forum, MEN OMG det gjorde niller-naller. Faktisk hylede jeg op om, at jeg havde fortrudt og ikke ville være med mere....midt i seancen, selvfølgelig.......hvad sker der lige i min hjerne????? Nå, men spiralen er på plads og jeg er advaret om at de næste par måneder kan blive lidt trælse (?). Lige nu glæder jeg mig bare til at de menses-lignende smerter forsvinder. Jeg smutter på sofaen og satser på lidt fordummende tv og knap-så-fordummende hækling ;D. Ha' en god aften derude i blogland.

7 kommentarer:

  1. Åh avs.. jeg tør dælme heller ikke rigtigt det der hormonspiral - fordi jeg ikke tør få den sat op.

    Og messe - jeg bor i baghaven jo og irriterer mig (igen i år) over at jeg ikke kan komme derud og snuse alle tre dage.. må også bare nøjes med lørdag :)

    SvarSlet
  2. Jeg har det som dig....BLIV lørdag NU....... Der skal jeg til messen med kreadamerne. Måske vi ses?
    Håber virkelig den spiral hjælper dig, det andet er for rædselsfuldt.

    SvarSlet
  3. Puha.. Fik lige flashback til da jeg fik sat min hormonspiral op.. For ja, det gør nullernaller! Og værre var det, at den ikke virkede for mig ( jeg fik den i forbindelse med behandling af mine blødnings forstyrrelser)
    Så må der komme mange lørdag, for det er også eneste dag jeg kan, og jeg skal tage turen fra Aalborg..

    SvarSlet
  4. God bedring. Rygsmerter er virkelig fæle - hader dem.

    SvarSlet
  5. Hej Lene
    Jeg har sendt dig en mail, vil bare lige sikre mig at jeg har sendt til den rigtige adresse?

    SvarSlet
  6. Jeg kigger efter jer på lørdag :) jeg kommer selvfølgelig også :)

    SvarSlet
  7. Kære Lene,
    æv æv, men godt at gynækologen stod fast og satte den op, selv om du skreg op. Kan godt lige se det for mig. Begge ben op i vejret og dig skrigende, som en stukken gris ti hi hi hi hi hi hi...... Nej godt det er over stået, så må det godt lykkes, så du kan få en skønnere hverdag, der ikke er fyldt med smerter, for de fylder bare for meget.


    Nå, men jeg er at finde til Kreativ messe imorgen og på lørdag og du må mægtig gerne være der på lørdag så jeg kan få en krammer af dig, basta...

    Kh. Lis

    SvarSlet