torsdag den 11. oktober 2012

Dejlige værtindegaver

...det var lige hvad vi modtog til blogtræffet i Kolding.

TUSIND TUSIND TAK

Tjek lige den smukke indpakning, der fulgte med øreringene

Nissen her var egentlig ikke en værtindegave, men en ekstra gave fra Helle

Nålefiltede hjerter...lige min julestil

Smuk nisse og endnu smukkere navne-skilt fra Julie

Skønne lakrids/chokolademandler og deko-tape

smuk nøglekæde...jeg ææælsker prikker....i fed akryl-bøtte. 

dejlig marmelade til efterårets hjemmebagte boller og lidt til rengøringen efter bagningen

et glas med slik....øhhh det er godt nok allerede spist af MIG

Endnu en smuk nøglekæde og spændende kinesisk te?
Det var overvældende at få værtindegaver og jeg nyder dem alle. Specielt nu hvor jeg stadig ligger i sengen med influenza og stresser over at jeg faktisk skal på ferie på fredag.

3 kommentarer:

  1. Skønne gaver til en skøn kvinde. De er dig velundt.

    God bedring, så du kan komme afsted i morgen på ferie.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Selv tak Lene.
    Det var velfortjent efter den store indsats I havde gjort!
    Jeg håber du snart er på benene igen, så du kan komme frisk på ferie.
    Kh maj

    SvarSlet
  3. sikke en masse finë ting du fik... rigtig god bedring.

    SvarSlet