lørdag den 27. oktober 2012

Sådan lidt week-end ladhed...

....det lader jeg kattene om ;D.

man tager stuens bedste plads og plaid og slapper så heeeelt af

Selv suser jeg til Kreative Dage i Fredericia sammen med min søde svigerinde og hendes mor. Det bliver SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HYGGELIGT og jeg har en del jeg skal hilse på...læs: finde og give kæmpe-krammere.

Hjemme efterlader jeg vasketøj, opvask og madlavning til manden og "ladhed", det bliver kattenes opgave.

Bølle-fisen ligger og smiler i søvne...nogle gange er smilet større

3 kommentarer:

  1. Hjemme igen, uden en krammer os to i mellem, desværre. Jeg vadede ellers rundt og rundt men fandt ingen kun en masse ting som skulle med hjem....Så du virkelig ikke den nye posedame a la mig ???

    Vi må mødes en dag, og bare hygge igennem.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det sørme ikke dårligt at være kat hjemme ved Jer, bare ligge der og slænge sig i sofaen, sikke et liv.

    Håber det er en god messe, jeg dropper den selv i år, synes ikke den var så god sidste år desværre.

    SvarSlet
  3. Årh... hvor er den skøn :o)

    Håber du/I har en fantastisk messe. Når desværre ikke at komme over broen i år, men så sparer jeg selvfølgelig også de penge - man må prøve at se det positive...

    SvarSlet