søndag den 28. oktober 2012

Fnis... om uartigheder og Kreative dage

Stod tidligt op...med vilje...., satte mig ind på krea-kontoret og tegnede på en idé, lyttede til radioen OG SÅ blev jeg lidt uartig. 

Da tonerne til Tina Dickows "Wanna teach me to dance" begyndte, kunne jeg ikke styre det og skruede op for radioen og skrålede med på sangen. Undskyld til min sovende familie og katte, der absolut ikke bryder sig om Tina Dickow eller min skønsang. For pokker hvor følte jeg mig uartig, er i hvert fald opdraget til at tage hensyn til det sovende folk ;D


Kreative Dage i Fredericia.

Ankom glad og frisk og mødte straks Bettekun (aka Mette), der havde den smukkeste strikkede poncho/bluse-ting på....har drømt om den siden og overtalt min mor til at strikke den, så nu skal jeg blot finde mønsteret og garn. Hurrah for min mor.

Derefter gik turen ned til Bloggers Corner med det fedeste skilt. Og derefter hen til Panduro Hobby's stand for at aflevere en Tilda miniature ræv, der mere ligner en ulv ;D.




Tussede så lidt rundt og mødte den dejlige og dygtige Tina, som jeg elsker at hænge ud med. Hun er SÅ forbasket inspirerende. Her er tale om en ægte kreativ kvinde, der ikke bare har de håndværksmæssige færdigheder, men også en hjerne og vilje til det kreative. Tak fordi du er dig, kære Tina.

Henne hos Garngaragen mødte jeg også et par skønne kvinder og savlede og lækkert garn. Løb også ind i søde Karen og vi fik en snak og det forbandede brød, der jo smager så dejligt, men som ingen af os rigtig tåler.

Alt i alt en rigtig herlig dag, så en masse, men ikke alle de medbloggere jeg bare så gerne ville mødes med....hvor svært kunne det være at spotte nogen i menneske-mængden???? Øh meget svært vil jeg bare sige.

Og hvad købte jeg så? Tjah for lidt, men det må I se en anden dag ;D

2 kommentarer:

  1. Hej Lene..

    ØV - SÅ ærgerligt at vi ikke stødte på hinanden på messen. Du har ret, jeg mødte ingen med bloggere heller, udover Gitte fra Rav og Krat som jeg havde lavet en aftale med. Sidste år mødte jeg gud og hver mand, pudsigt haha.. Du er altså en multikunstner indenfor håndværk - hvor laver du mange skønne ting - den tilda ræv er jo fantastisk.
    Nå nu vil jeg så glæde mig til at se dine indkøb senere.. Jeg var osse omkring bettekun og købe garn og hilse på Mette som jeg før har mødt - den var FED den tingest hun havde på - jeg var lige så vild med den som dig hi hi..
    ha en go søndag - nu er din familie nok stået op.. (smiler)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig dag du havde. Lige så god som min, så der bliver indtryk at snakke om. Din uartige højt syngende pige...
    Dejligt, at din mor vil lave blusen for dig.

    Ha' en super god søndag

    Kh. Lis

    SvarSlet