søndag den 1. maj 2011

Skønt med en plan!


Jeg glæder mig helt afsindigt til at sønnen atter er aktiv og har travlt med at sms'e til vennerne, om de skal ud at spille fodbold, rulle på rulleskøjter ovs.

Vi har været på sygehuset og fået svar på MR skanningen af drengens hjerne. Hurrah den så fin ud, trods et par anormaliteter, som vi ikke skulle bekymre os om. Pyh en lettelse og det der med anormaliteterne, så er han jo min søn, så........ ;D

Hvad der så er galt med drengen, er lægerne ikke helt afklarede om, men planen er at forfølge astma-teorien. Og det kan vi godt leve med. Nu skal drengen starte stille ud med skole og livet i det hele taget. At være 12 år og sat på stand by er ikke lige sagen, men han er den dejlig dreng og formår at holde humøret oppe (med et par dyk ind imellem, men det er bestemt også ok). Tænk, hvis han har astma og det kunne lave sådan rod i hele hans krop?

5 kommentarer:

  1. Det er imponerende hvad en ubalance kan gøre i kroppen. Men at astma kan drille SÅ meget var jeg slet ikke klar over :) Men håber da det "bare" er det... det er i det mindste noget der kan afhjælpes ret godt idag :) Hellere det end så mange andre ting.
    Håber han snart får alt sit krudt tilbage, så han ikke skal gruble og sættes på stand by ;) KNUS

    SvarSlet
  2. Dejligt at det går den rigtige vej.. :0)

    SvarSlet
  3. Ja rigtig godt, at det går den rigtige vej. Astma er træls og noget man skal lære at leve med, jeg har selv astma og ved hvor træls det er, men jeg bliver klogere på det hver dag. God bedring og held og lykke :)

    SvarSlet
  4. Hurra - hvor må i være lettede
    God bedring, og held og lykke fremover :o)

    SvarSlet
  5. Hej
    Min niece har været igennem det samme - rigtig mange undersøgelser. Til sidst fandt de ud af at hun har en skæv ryg og at det var skyld i missæren... der kan være små skævheder i nakkeregionen, ryggen som kan forårsage den slags... Held og lykke.
    Venlig hilsen Jette

    SvarSlet