tirsdag den 10. maj 2011

På mit natbord....

har jeg disse "livs"vigtige ting ;D


- Håndcreme (den er fra Netto og bliver skiftet ud, for den er ikke god til meget tørre hænder).

- Vandglas, for jeg er ALTID  tørstig  og kan sagtens drikke 4-5 liter vand om dagen (jeg er tjekket for diabetes)

- En bog, der dufter dejligt, men bestemt også har et godt indhold. Det er nemlig en bog om hvordan man bryder sine vaner og finder vej i livet (den hedder "Kompasset til dit liv").

- Et hæklet salat-blad...ok livs-vigtigheden kan godt diskuteres her ;D.

Hvad ligger der på dit natbord?

3 kommentarer:

  1. Jeg har et vækkeur, tre frøer (som i plastic- eller træfrøer) og som regel en bog. :)

    SvarSlet
  2. På mit natbord ligger der bogen: " År 1 - når I har fået barn", min mobiltelefon og ammeindlæg.. :D

    SvarSlet
  3. Uhh, jeg har lego star wars mænd, for min søn leger inde i vores seng i en ½ time før senge tid! Så har jeg et fad med porcelænsroser og små glas blomster.

    Kh. Lis

    SvarSlet