søndag den 8. maj 2011

Mormor-ringe


Ringen, er den gul/grønne sten ;D


Nu er det altså ikke fordi jeg synes, at der er noget mormor-agtig over disse ringe, men jeg kalder dem mormor-ringe, fordi de gi'r mig en dejlig varm følelse og minder mig om min mormor (hun havde masser af mosaik-sten, som jeg elskede at lege med). Ringene blev købt på forårsmarkedet i Odense.


På forårsmarkedet, fandt jeg også denne lille ugle hos Brilleting's stand. Jeg er ikke rigtig med på ugle-dillen, men uglen her var ikke til at stå for og den skal bestemt bruges til gave.

På markedet var der så mange lækre ting, men der er to ting, som jeg ikke kan få ud af hovedet. Den ene er et rigtig skønt hæklet halssmykke fra The Puk Projekt (en mikro-pung med en ædel-sten i) og den anden ting er et armbånd fra Lonni Birch. Argg hvorfor købte jeg dem ikke?!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar