fredag den 27. maj 2011

At samle et indtryk til et udtryk...

...kan være en svær opgave, men en herlig udfordring.

Retro-romantisk/naivistisk

Grafisk-agtig med broderi

Retro med naivistisk ugle


Retro og lidt grafisk-agtig

Retro-hippi

Sådan vil jeg beskrive disse "gamle" etuier og lige præcis disse 5 etuier blev givet som reference til et bestillings-etui. Når jeg syr etuier, forsøger jeg at pejle mig ind på modtagerens stil/ønske. Nogle gange får jeg en præcis beskrivelse og andre gange er referencerne meget forskellige og udfordringen stor, men det er jo kun sjovt (selv om det tager meget længere tid for mig at tænke og tegne - og jeg tegner mange udtryk til etuierne).

Denne gang har jeg ligget søvnløs (igen), men satsede på min første tegning og fik som sagt hjælp af Jane. Måske har jeg ramt rigtig, måske har jeg skudt helt forbi? Vi får se....jeg afslører måske resultatet i morgen, hvis modtageren har godkendt etuiets udtryk.

2 kommentarer:

  1. Ja hold os da endelig på pinebænken ;0)
    Jeg er vild med alle de andre, især den med æblerne

    SvarSlet
  2. Jeg kan li det HELE.. Og venter i spænding:0)

    SvarSlet