fredag den 13. maj 2011

2 i 1


Kan man sige om dette etui.

Det er nemlig et kombineret pro knit og hækle-etui. Diktesoph bestilte et hækle-etui hos mig, som hun ville bruge til sine pro knit pinde. Jeg synes da bestemt, at hun skulle ha' et etui, der var special-lavet til hendes behov, så jeg tegnede og syede løs (ihh hvor jeg elsker den slags opgaver).

Her er så resultatet:



Bedre og tydeligere billeder kan ses hos http://www.diktesoph.blogspot.com/

Næste projekt er, at sy videre på det nye etui, som jeg har tegnet og som kun er beregnet til pro knit systemet (jeg syr selvfølgelig også på mine hækle-etui-bestillinger og de har klart første-prioritet - og så har jeg jo også gang i nogle sy-etuier....jo jo hjernen og maskinen står ikke stille)

 

6 kommentarer:

  1. Jeg er simpelthen SÅ glad for det! Det ligger her lige foran mig og stråler :)
    TAK Lene! Du er fantastisk!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare SMART!

    Jeg vil rigtig gerne bestille et strikkeetui! Er der lang venteliste? ... kan godt forstå, hvis der ikke længere er plads på ventelisten :) men er SÅ glad for mit etui til mine hæklenåle og synes det er synd for mine strikkepinde, at de ikke bor lige så flot :)

    SvarSlet
  3. Det ser flot ud :)
    Venligst Rannvá

    SvarSlet
  4. Det er nogle rigtig fine ting, du laver Lene.
    Måske skulle man hoppe på et strikkeetui ??
    De rød/orange farver er lige mig, nemlig.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  5. Fantastisk farvesammensætning du dér har valgt. Det ser super godt ud og sikke et stort smil det frembringer. Dejligt med en humørspreder :-)

    SvarSlet