mandag den 2. maj 2011

Forårsfornemmelser i strid blæst

...beskriver vist bedst dagens planer.

Efter en skøn konfirmation i går, er inspirationen i top - min svigerinde er et geni til det der med dekorationer og planter.

Jeg trodser altså den stride og absolut kolde blæst og planter lidt i mine krukker. Sommerblomsterne venter jeg lidt med, for det siges jo at vi får frost i denne uge. Roserne og pæonerne fra NETTO prøver jeg at plante ud og så må jeg "putte" dem med et tæppe om natten.




Resten af dagen skal tilbringes med at undervise sønnen og sy lidt på de bestilte hækleetuier.

3 kommentarer:

  1. Hej.

    Vil lige høre om hvad dine hækleetuier koster, og om du syr på bestilling. De er bare de flotteste jeg har set længe. Evt. Email. elisa.with.nielsen@gmail.com

    SvarSlet
  2. Du er godt nok ihærdig.. (send lige noget energi til mig) - Søde dukke ting iøvrigt i haven..:0)

    SvarSlet
  3. Ihh du er så energisk. De to dukker i haven er altså søde.

    Kh. Lis

    SvarSlet