lørdag den 7. maj 2011

Forårsmarked - wiiiiiihhhhhh (= frydefuldt hvin)


Lækkert keramik fra http://www.bruunskeramik.dk/

Nu er jeg ej jomfru længere ;D - altså forårs-markeds-jomfru!

Jeg var i Odense i dag sammen med Dorthe og Tina. Tak til Dorthe, der inviterede mig (og som i øvrigt sponsorerede lækre ting til de goodie bags, der blev uddelt til de første besøgende).

Der var så mange mange mange fantastiske ting at se på det over-lækre marked. Det var ikke bare boder i en gammel forladt havnehal, nej det var så flot dekoreret. Mums...hey kan I mærke min begejstring?

Selvfølgelig har jeg pillet ved mit kamera og indstillingen er helt skæv, så jeg kan ikke rigtig vise nogle stemningsbilleder, men mon ikke, der er mange andre bloggere med fine billeder?!

Jeg fik ikke købt så meget (afslører det købte i morgen), men savlet over alle de flotte håndarbejder, gjorde jeg! Hold da op, sikke håndværk - der kan jeg slet ikke være med.

Og sikke megen inspiration jeg er kommet hjem med...får på ingen måde sovet i nat, min hjerne er som en snurretop ;D.


2 kommentarer:

  1. Jeg var på markedet igår. Og sikke en dag vi havde. jeg var også helt overvældet af indtryk. Fik ikke brugt alverdens penge men kunne have brugt en hel del. Og fik super mange ideer.
    Men synes da helt klart også du kan være med. Er sikker på at havde du en stand med hækleetuier, legehuse m.m. så ville jeg være din første kunde..
    god søndag.
    lykke

    SvarSlet
  2. Jeg var ikke med på markedet.. Men glæder mig over at kan følge med i din blog over de inspirationer der nok vil komme senere hen.. Mon ik du har fået nogle super ideer udover alt det du kan i forvejen?? !! Det tror jeg..

    SvarSlet