lørdag den 28. maj 2011

Resultatet

Ja så kan jeg afsløre det resultat, som jeg kom frem til, da jeg skulle samle flere indtryk til ét udtryk. Opgaven var ikke nem, men jeg vidste hvilke farver jeg gerne ville bruge.

Desværre har jeg ingen retro-stoffer (havde faktisk flere sengesæt, men dem sendte jeg til min søster...), men jeg havde en idé, der involverede hjælp fra fantastiske Jane.

Jeg havde brug for en ugle!

og den tegnede Jane da lige til mig....uglen bliver også sat til salg som strygemærker i blogbutikken hos http://www.brilleting.blogspot.com/



Jeg har været lidt forsigtig i farve-sammensætningen, men er selv godt tilfreds og endnu bedre, så er Berit også tilfreds med resultatet. Tjek lige hendes blog ud, hun laver de skønneste kager og syr helt fantastisk.

Ja spændingen blev udløst...ja ja det var nok mere mig selv, der kunne se det spændende i opgaven, men det var bare SÅ spændende at få en hjælpende hånd fra en sand kunstner.  


7 kommentarer:

  1. ÅHH altså.. jeg er da bare SÅ vild med det.. Og den ugle passer bare så perfekt dertil.. Fedt fedt Fedt...:0)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint dit hækleetui, smukke farver og skøn ugle

    SvarSlet
  3. Den er da bare så smuk ♥♥

    SvarSlet
  4. Den ble veldig fin! Så rolige og avstemte farger! :)

    SvarSlet
  5. Fedt etui og sikke en sød ugle :) Sikke spændende ting du har gang i :)

    SvarSlet
  6. Den er fed. Jeg elsker dine etuier, og alle jeg har vist det til, elsker mit ugleetui (Jeg har det sorte med uglerne)
    Der er sågar folk der har sagt, at de ville ønske de hæklede, så de kunne bestille så fint et etui:)

    SvarSlet