onsdag den 22. april 2015

Om idioti og en rasende kone


I går nåede jeg slet ikke at skrive et blog-indlæg, 
da jeg måtte klare oprydningen efter mandens idiotiske natlige beslutning.

...ja jeg hænger min mand ud her på bloggen, men det har han også fortjent ;-)


Det handler om yngstekatten, Bølle, der har for vane, at vække os, når han vil ud om natten. Normalt er det mig, der står op og lukker kattene ud på dette ukristelige tidspunkt, men natten til tirsdag, valgte min mand at stå op.

Bølle-banditten viste vej ud til yderdøren, men drejede så skarpt af og fortsatte hen mod kattebakken (der er placeret for enden af vores 5-6 meter lange bryggers). Dette syntes min kære mand alligevel var for groft gjort, så han gik da lige hen og løftede katten op af kattebakken for at bærer den uden for døren?????????????????? WTF Nu har vi jo trænet kattene til at tisse i kattebakken og ikke andre steder OG i øvrigt tisser de kun i den, hvis der er snestorm, voldsom regn og blæst eller de ikke har det så godt (Bølle-banditten havde og har skader efter slagsmål)

Nå men historien slutter ikke her....

.........nej, min kære mand besluttede jo at løfte katten op af kattebakken og resultatet blev, katten tissede videre alt i mens den blev båret hen mod yderdøren. Og for at sætte trumf på denne idiotiske handling, så gled manden med katten....han tabte den ikke, men forestil jer så lige hvor sådan en svingende tissestråle ender henne....ja OVER DET HELE!

Jeg hørte tumulten, da manden gled og blev vildt forskrækket. Jeg sprang ud af sengen (bange for at manden min var faldet om) og fandt ham i fuld gang med at tørre tis op.....han må ha været enormt hurtig ;-) 

Spørg lige om jeg blev RASENDE? 

Jeg vendte tilbage til sengen skummende af raseri over den idioti min mand havde udvist. Man tager skisme da ikke en kat op af kattebakken! Come on.....det er da logik for burhøns, ikke?

Rengøringen måtte han selv klare. Basta. Bum.

Næste morgen, da jeg gik ud i bryggerset, sved det i mine øje. Det STANK af kattetis! Min mand havde så ikke lige set, at der både var tis på skabene, skoreolen, på mine sko, på Kaspers sko, på en jakke, på væggene og på døren. Ufatteligt, at den lille kat, kunne indeholde så meget tis.

Mit blodtryk steg igen, for jeg kunne jo ikke lade det være til manden kom hjem....ellers havde han selv fået lov til at gøre rent! Jeg måtte i gang med klude og var RASENDE endnu en gang på min mand.....og det blev jo ikke bedre af, at jeg er i gang med medicin-afprøvning (og har endnu ikke fået  noget, der virker optimalt).

I dag er mit blodtryk normaliseret og jeg er ikke længere rasende :-) Vores bryggers stinker ikke længere, men der måtte også 4 gange nedvaskning til og enorme mængder af Urine Off.


9 kommentarer:

  1. Det giver nogle fantastiske, næsten tegneserie-agtige, indre billeder ;)

    SvarSlet
  2. åååh... jeg så også en tegnefilm i bedste Tom og Jerry stil... og Erik grinede, da jeg læste højt!
    "Så ka han lære det, ka han... mon ikke det er sevet ind???"
    Det kræver da vist noget kompensation at genskabe harmonien i det lille hjem!

    SvarSlet
  3. Kære Lene hvor jeg forstår dig, men hvor har jeg grinet, det har set komisk ud. Men nu håber vidst han har lært det.

    SvarSlet
  4. Jeg kan da lige se din mand og katten for mig :-) Sikken et morsomt syn :-) Men ikke særligt klogt gjort af manden din :-)

    SvarSlet
  5. Det sker ALDRIG igen :-))))

    SvarSlet
  6. Ej for pokker da!! Også faldt han i det !!! Måske I kan grine af det - engang ;-)

    SvarSlet
  7. Åh gud....mand med hovedet under armen....

    SvarSlet
  8. Åh gud....mand med hovedet under armen....

    SvarSlet
  9. Hold nu op altså. Det har selvfølgelig ikke været sjovt, men det er sjovt, når man læser om det:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet