onsdag den 15. april 2015

...og så er jeg tilbage i virkeligheden igen!

....faktisk har jeg været tilbage i et par dage, 
men der har ikke været overskud til at blogge.

Jeg er så glad for dette kort, som jeg har fået.
Tusind tak Johanna <3

I dag føler jeg mig trist til mode, 
men samtidig også målrettet på at blive ok igen.

Påsken og de der ekstra påskedage, som jeg gav mig selv og min familie i virkeligheds-fortræningens navn, gav mig også kræfter til at komme videre i rejsen til "my new normal".

Og hvad har jeg så bedrevet tiden med indtil nu?

Jo først gik der et par ekstra påske-dage ;-) , hvor jeg valgte krea frem for bad og andre aktiviteter. Det var et par hårde dage på smertefronten, men sjælen blev beriget og mine fysiske rammer udforsket.....damn det er ikke meget jeg har at give af......hvilket jeg jo godt vidste i forvejen.

Derudover er jeg også startet på smerteklinikken i Give, hvor forskellige smertestillende præparater testes. Indtil videre er det ikke den store succes, men jeg har tillid til, at der findes et præparat, der kan smertelindre mig til en fornuftig tilværelse og tillade bilkørsel (i en handicap-udstyret-bil).

I mandags var jeg til medicin-undervisning og det gav en del at tænke over og en del spørgsmål til næste lægebesøg på smerteklinikken :-)

I dag har jeg været hos egen læge til en funktions-attest til forsikringen og det satte ligesom tonen for humøret i dag. Ikke sådan at forstå, at jeg har noget at klage over i forhold til min læge....nej tværtimod...min læge er fantastisk og hun giver mig altid en styrke til at kæmpe videre for at blive ok igen (nerveskaden kan hun desværre ikke gøre noget ved, men hun har en tro på, at jeg er stærk og finde min livsglæde igen)

Jeg er bare stadig vældig sårbar, når virkeligheden presser på. Jeg kan ikke holde ud, at diagnosen er som den er.....kan ikke holde ud, at jeg ikke kan komme fri af dette smertehelvede...

Nervesmerter er et sandt helvede!

Hver dag er en (pr)øvelse i at finde lyspunkterne, at finde lysten til livet og glæden ved de ting, jeg faktisk formår at få lavet :-)  Det er ikke så tosset at være udstyrret med et trodsigt temperament :-)



2 kommentarer: