torsdag den 2. april 2015

Lyserøde æggeskaller

...det har jeg prøvet at sysle lidt med 
nu hvor det jo er påske :-)


Jeg pustede æggeblomme og -hvide ud af skallen og lavede en god stak pandekager :-) Ikke dårlig sidegevinst ;-). Æggeskallerne blev malet lyserøde, men jeg må sande, at mine økoæg er for tynde i skallen. Ikke nok med at jeg selv fik kvast et par æg undervejs, så var ældstekatten også vældig interesset i disse æg.....det endte med at han fik skubbet æggene ud over bordkanten og ja det kunne de ikke holde til ;-)

Det eneste bord kattene må være på er kreakontorets arbejdsbord ;-) 

Mine lyserøde ituslåede æggeskaller får nu lov at pynte i et glas og til næste år vil jeg købe nogle færdige udpustede æg, som jeg kan male prikker på :-) Disse æg er selvfølgelig en del dyrere, men til gengæld har de også en tykkere skal.


3 kommentarer:

  1. Knækket eller ej, jeg synes nu de er rigtig fine Lene ;0)
    - og dejligt at du igen har overskud til at skrive lidt her på bloggen - det er en hård omgang du er igennem..
    God påske
    Kram

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine - også som halve :-)
    Kram

    SvarSlet
  3. Jeg syntes de er Så fine som halve. Det ser ud som om du har udklækket små (lyserøde?) påskekyllinger:-)

    /Anne

    SvarSlet