fredag den 3. januar 2014

Lidt stilhed på bloggen

....skyldes ikke at jeg ikke er aktiv ;)


Dagene føles bare så korte og jeg er træt med træt på pt. ......den der influenza, som kortvarigt hærgede kroppen min, har efterladt mig ekstremt træt.....jeg får ikke engang hæklet?!?!?!?

Med stædighed er jeg dog gået i gang med projekt rengøring. Manden min har tilbudt at gøre det, men jeg vil selv (?). Kender I ikke godt den der tilfredshedsfølelse, når julen er ryddet væk og huset er rent og klar til det nye år ? Den følelse snyder jeg altså min mand for ;) 

2 kommentarer:

  1. Tror nydelsen kunne have været lige så god, hvis du havde overladt det til din mand, at forkæle dig, nu hvor du er for træt. Jeg skal ikke kunne sige det helt sikkert, for her er det også mig, der har gjort rent, selvom jeg også lider af udmattelse ovenpå julen. Der er altid svært at finde kræfter til det hele. Kh Helle

    SvarSlet
  2. Havde nydt at overlade det til manden! Håber du snart har noget energi igen :-)

    SvarSlet