torsdag den 9. januar 2014

20 fisk

...er klar til aflevering ;)
hos verdens bedste kattepension


Stof-rester og viskestykker blev brugt til at sy fiskene efter den DIY jeg lagde på bloggen den anden dag. De orange fisk er syet af et viskestykke, der var et seriøst fejlkøb, men som egenligt fungerer fint til disse fisk (bemærk vampyr-bid-mærkerne i den ene fisk....Basse forsøgte at stjæle den fra sybordet ;)). Fiskene er fyldt med fyldevat og catnip OG sprayet med catnip (det bliver en total sanse-fest for kattene).

5 kommentarer:

  1. Det var min mening at jeg ville sy fiskene i dag (til veninden og søsteren) Sjask våd blev jeg da jeg forgæves cyklede i øsregnvejr til en lukket dyrebutikken for at købe catnip :-( Pyt, kan jo sy fiskene og vente med fyldet :-)

    SvarSlet
  2. Det var min mening at jeg ville sy fiskene i dag (til veninden og søsteren) Sjask våd blev jeg da jeg forgæves cyklede i øsregnvejr til en lukket dyrebutikken for at købe catnip :-( Pyt, kan jo sy fiskene og vente med fyldet :-)

    SvarSlet
  3. .... 3 små fisk, de svømmede rundt, for deres mor havde sagt at svømning er sundt....;)

    SvarSlet
  4. De er altså bare super søde! Min Max ville fornøjet give sådan en lille fisk nogle ordentlige tæsk :)

    SvarSlet
  5. De er bare så søde.

    Tror da jeg skal have lavet nogen til kattene i familien.

    SvarSlet