mandag den 27. august 2012

I like nonsense,

...i hvert fald af den søde slags ;D

Jeg har syet endnu et udvidet visitkort-etui i samme stof som sidst.....og der er ikke engang en bitte brugbar rest tilbage ;D


Etuiet skal sendes til en kvinde, der ikke var bange for at give udtryk for at hun savnede sin kat, der døde på tragisk vis......en død kat er ALTID tragisk!


Måske kan etuiet også bruges til alle de plastikkort, man kan få samlet sammen?

Jeg er ved at skrive en hurtig DIY på etuiet.

8 kommentarer:

  1. Stoffet er så fint, synes jeg.

    SvarSlet
  2. Kære Lene
    Hvor er du sjov :) Dine etuier er altid en success,-så skønt at du laver en DIY på denne her :D Tusind tak!

    Dejlig eftermiddag til dig!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  3. Det stof er bare sååååå fint !!!

    Og ja det er etuiet altså også !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare fedt at du laver en DIY på etuiet. Det er bare så fint - glæder mig:)

    SvarSlet
  5. Det er et super dejligt etui. Glæder mig mega til en DIY. Tak for det.

    SvarSlet
  6. Sikken en lille smuksag af et mini etui .-)Sådan et kan sagtens bruges :)

    SvarSlet
  7. Hold så op Lene den er flot.Ja jeg har skrevet og sagt det før men skriver det igen du er simpelhen bar super dygtig og dine ting er fantastisk altid lige med en lille finesse som får det hele til at ligne en milion.Sådan en må jeg bestemt eje kan da lige se en i samme print som det fine etui jeg vandt wauuu Knus og forsat rigtig dejlig dag herfra Else

    SvarSlet
  8. Det er det smukkeste etui til en notesbog, jeg nogensinde har set:) Jeg er så glad for det! TAK.
    Kh Puk

    SvarSlet