mandag den 6. august 2012

Fra møg-dag til hurrah-dag

Pyh altså, jeg advarer mod vrøvlet indlæg.

Jeg har tilbragt hele dagen i går og natten med i bekymring over ældste-katten. Efter en super dejlig tur til Randers og overnatning på Hørning Hotel, kom vi hjem og ældstekatten var "Missing in Action". Basse, der er ni år gammel, har sine faste rutiner og jeg bliver helt urolig, når han bryder med vanerne. Bedre blev det heller ikke, da jeg natten til i går drømte, at yngstekatten blev kørt over.

Jeg sendte manden ud og lede og da vi gik i seng, var jeg overbevist om at jeg havde mistet min store dejlige kat, men i nat, midt i stort regnskyl, kom han susende ind af døren, sammen med yngstekatten. Nu ligger han så og "stener" på tæppet, som han altid gør. Mon Basse er kommet i panik-alderen siden han føjter?


Den manglende søvn gør mig lettere vrøvlet, men mon ikke udsigten til krea-klubben og en lille overspringshandling, får vendt det hele til en hurrah-dag.....og Basse kom jo hjem.

7 kommentarer:

  1. Årh det var godt ...
    Er sikker på det nu bliver en dejlig dag :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Godt at katten kom så hurtigt. For nogen år siden ville vi berige vores kats liv med en lille killing for selskabets skyld. Hun blev så fornærmet at hun marcherede ud af døren i september og vi så hende ikke igen før i december. Vi kunne kende hende på halsbåndet og noget maling hun havde fået på halen. Hvor hun havde været blev aldrig opklaret, men hun havde taget enormt meget på. hun forsvandt ikke mere og døede efter et par år.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  3. Jeg var lige bange for at indlægget ville ende ulykkeligt, så puha jeg blev glad da du skrev at han var kommet hjem. Jeg har en gammel dreng på 12 år og selvom han er indekat, så kender jeg godt det med at de har deres faste rutiner. Jeg kan blive bekymret hvis jeg vågner om natten og han ikke ligger i sengen ved siden af mig. He he.

    SvarSlet
  4. uh det var godt, troede jeg skulle læse en sørgelig slutning, men heldigvis ikke. Min mand har det med katte som dig og har ofte søvnløse nætter, eller mange ( unødige) bekymringer når vi er hjemmefra:-)

    SvarSlet
  5. Godt gamlekat kom hjem igen, så du kan få nerverne ind på indersiden igen.

    Håber du fik lavet lidt overspring og krea hygge resten af idag så.

    kh. Lis

    SvarSlet
  6. NÅHH det var godt han kom hjem igen..:0) Sikke et sødt billede når han ligger der er sover sødt.. Stener som du siger hi hi..:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  7. Det var godt han kom hjem, jeg har også kat og bliver bare så fortvivlet hvis den pluselig ikke gør som den plejer.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet