torsdag den 14. juni 2012

Strikkepinde-etui

...costumized til hende her


Det var ikke et let arbejde med alle felterne og jeg er ved at stirre mig blind....og irriteret.... over det blå kvadrat, der er skævt.....men bortset fra det, så nød jeg at arbejde i de blå farver.


 Jeg har forsøgt at opfylde alle ønskerne, men sidder i skrivende stund og sveder lidt over nogle af målene....er faktisk bange for at dybden på rundpindelommerne ikke er dybe nok......pretty please, lad det være ok som det er.



Etuiet sendes afsted i dag og jeg ønsker morgenfuglen pøj pøj med det hele på mandag.

8 kommentarer:

  1. ej, hvor er det fantastisk, sikken et stykke patchworkarbejde, modtageren må være jublende lykkelig.
    Det er vildt sejt at du trods irritation m.m. har formået at få det færdigt, så langt er jeg ikke sikker på jeg var nået ;o)

    God dag.
    Hilsen Jill

    SvarSlet
  2. Den ser virkelig flot ud :D Glæder mig til at få den ind af døren. Mange mange tak Lene. Synes du er super fantastisk til de kreative ting.

    SvarSlet
  3. Det er virkelig flot. Kan især godt lide den farvekombination du har valgt. Godt gået...

    SvarSlet
  4. Jeg har lige været på et broderikursus igag og så et af dine hækleetuier. jeg er vilde med dem og ser frem til , at du sælger af dem igen.

    Kh

    Ulla reiche

    SvarSlet
  5. Ej hvor er det et smukt etui, super dejlige farver. Det er en rigtig hyggelig blog du har, glæder mig til at følge med :-)

    SvarSlet
  6. Hvor blev det fint, selvom jeg ikke kan lide den gule farve...

    Er da sikker på hun bliver rigtig glad !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet