søndag den 17. juni 2012

At vælge farver...

...er ikke lige min stærke side.

Jeg arbejder jo på et hæklet japansk blomster-sjal.

Og det er jo ingen hemmelighed at jeg æææælsker PIMA-bomulden fra Trine Bertelsen....farverne er så skønne og garnet er utroligt lækkert og bliver ikke stift og kedeligt ved vask....og så rækker det utrolig langt (det er vist det man kalder løbelængden ;))

Der skal bruges 8 farver for at give spræl nok i sjalet, men jeg vil heller ikke ha' for meget spræl.


med coral ?

med rosa?

med lilla? uha så vil jeg blive drillet af min søde svigerinde

med lime og coral? Ja det er så 9 farver

Jeg er jo stadig i Silkeborg (dette er et planlagt indlæg) og forhåbentlig har jeg foretaget mit valg og kommet lidt videre med projektet.


10 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. jeg kan ret godt lide coral, men også den rosa, må de ikke lege sammen?

    SvarSlet
  3. Hmm jeg kan bedst lide den med rosa i........

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt lide den sidste version. Jeg synes den grønne giver kontrast til de ellers meget dæmpede farver :)

    SvarSlet
  5. Jeg kan også godt lide den med lime i ,men man skal jo nok kunne lide farver for at blive glad for den sammensætning,måske som små klatter i tørklædet ?

    SvarSlet
  6. Jeg synes den med rosa er den bedste - dernæst den med coral :o)

    SvarSlet
  7. Også lige en forespørgsel. Lene, kan du finde tid til at skrive opskriften på blomsterne ned og lægge den ud på din blog? Jeg er nemlig så meget nybegynder mht. hækling, at jeg ikke kan lure en opskrift af blot ud fra billederne... :o)

    SvarSlet
  8. Jeg synes at alle de kombinationer du præsenterer er skønne. Så jeg vil foreslå dig og kigge i dit klædeskab. Har du flest overdele i rosa, lilla eller koral??

    Knus og god dag, Stine:))

    SvarSlet