tirsdag den 26. juni 2012

Den der pudderfarve...

... har altså sneget sig ind på mig for alvor
og jeg klager på ingen måde ;D

Pudderfarven er så rolig og i små mængder fungerer den fint i vores ellers så "farveløse" hjem.

Kauni, en rose fra haven, Pima-bomuld og en skål fra Netto og lædersnor
.....alt sammen i den dejlige pudderfarve 

Og når man nu er blevet så glad for pudderfarven, er det jo heller ikke så tosset, at der med posten kom den sødeste pakke fra de to absolut skønne kvinder herfra. TUSIND TAK for det fine læderbånd....jeg glæder mig vildt til at teste ideen ;D



5 kommentarer:

  1. dejlig farve ...og super flot med det grå i dit forrige indlæg ;0)

    SvarSlet
  2. Det er også en lækker farve. Glæder mig til at se hvad du skal bruge læderbåndet til. :-)

    SvarSlet
  3. Dejlig farve - personligt en farve jeg selv er meget glad for :-)

    SvarSlet
  4. Det er bare en skøn farve, som passer ind til de fleste.

    Lækker farve læder bånd du har fået, glæder mig til at se hvad det skal bruges til.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Jeg er også vild med de pudderfarver, men kan ikke bærer dem mod huden. Så nyder dem barer.
    Kh. Lis

    SvarSlet