torsdag den 21. juni 2012

Mere garn...


....til flere projekter.

I Silkeborg deltog jeg i en workshop af Sidsel Sangild; 3D hækling og det var den bedste gave til mig selv. Det var en fantastisk oplevelse og jeg gik fra workshoppen fuld af idéer og gå-på-mod.....min skitsebog er fuld af tegninger, der skal testes.

Efter sådan en skøn workshop, var jeg lidt mere målrettet i mit garnkøb, MEN ikke desto mindre glemte jeg at købe hør-garn hos Bettekun og uld hos Garngaragen!

Jeg fik dog købt lidt af det famøse Kauni-garn hos Tante Grøn. Lige nu er jeg meget besat af farven grå og efter flere nætter hos Karen, har pudderfarven sneget sig ind på mig...den er nemlig så fin til grålige farver.




Hanne, der stod på Bettekun's stand. Herlige kvinder, der var at finde på standen





3 kommentarer:

  1. Det er også nogle søde piger der er hos Bettekun.

    Lækker Kauni garn du har købt, og jeg glæder mig til at se 3.d hækling fra din hånd af.

    Vi må finde en måde at mødes på :D

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå at du er super glad efter en workshop hos Sidsel, hun er bare SÅ dygtig

    Kh. Stine:)

    SvarSlet
  3. Skøn garn - elsker osse den farve.. :0)
    KH Iben

    SvarSlet