mandag den 3. oktober 2011

Multitasking og en provoKATør



Jeg var i gang med den helt store multitasking i går.......noget skal tiden jo gå med, nu hvor symaskinen er død....hulk....håber at jeg får positivt svar fra reperatøren i dag (jeg har virkelig ikke råd til en ny symaskine).

Nå, men jeg fordrev søndag formiddag med at surfe på computeren, hækle kanter på til-og-fra-kort og julekort, blogge og nusse katten, der demonstrativt placerede sig mere eller mindre oven på tastaturet.  Garnet jeg hæklede med, blev da også med en ivrig pote trukket nærmere. ProvoKATør! Jeg opgav mine planer og lod katten få al min opmærksomhed....det er så hyggeligt, men havde det været manden, der havde forstyrret mig, så havde jeg nok ikke taget det helt så pænt ;D

4 kommentarer:

  1. Hold da op det ser altså hyggeligt ud.
    Hækle kanter på til-og-fra-kort og julekort??
    Det lyder som en flippet ide. ;)

    SvarSlet
  2. fede ting du har gang i.. Med en "kattens" hjælp..Hæ hæ.. jeg kan ik lige tage mig sammen til jule tam tam endnu - håber at det kommer.
    KH Iben

    SvarSlet
  3. Rigtig fed måde du bruger hæklerier på.

    Har givet dig en Award, håber du giver den videre.

    -Rebecca
    http://frkrebecca.blogspot.com/2011/10/award-pa-opdagelse-i-blog-land.html

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud - kender godt det med at katten får lov til at aflede, men IKKE manden ;D

    Håber du smider nogle billeder op af de hæklede julekort, er SÅ nysgerrig :)

    SvarSlet