mandag den 31. oktober 2011

Endnu et hækle-etui og prismærker


Der har været en del efterspørgelser på det forrige brune hækle-etui, så jeg lavede ét mere (og satser på at de også kan sælges på julemarkedet). Selvom etuierne ligner hinanden, så er de ikke identiske (vil helst at hvert etui er et unika).

Etuiet sælges på julemarkedet i Billund den 20.november.

NB: Jeg er helt overvældet over alle de etui-bestillinger, som jeg modtager på mail, men jeg kan ikke tage imod bestillinger før EFTER julemarkedet. Tusind tak for interessen omkring mine etuier. Det med at skrive op på venteliste, bliver for stressende for mig, men skriv gerne igen efter den 20. november.



Leger lidt med nogle pris-sedler/mærker til julemarkedet. Stemplet er fra Søstrene Grene. Manillamærkerne har jeg hullet og hæklet en række fastmasker i. Jeg ved godt at jeg ikke har fået trykket helt klart, men jeg lader bare som om at det er en del af "designet"...hø hø...glasur og stempler har jeg det lidt svært med....begge dele ender mange andre steder end de tiltænkte.

Senere vil jeg vise lignende mærker, som kan bruges til gavemærker (har mange småting i gang og glæder mig til at vise jer dem alle ;D)

4 kommentarer:

  1. Det glæder jeg mig til at se, altså de andre småting du har gang i.
    Jeg synes altså at dine prismærker er suveræn flotte, så de er godkendte af mig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det er nogle super fine mærker du har fået lavet dig :D ..

    SvarSlet
  3. Jeg må vist se at komme afsted til det julemarked :)

    SvarSlet
  4. Hold da op Lene - det er lige før du skal tage penge for prismærkerne! De er super flotte

    SvarSlet