søndag den 16. oktober 2011

Jeg er hooked...

....på Trine Bertelsen garn....(og Trine selv ;D hø hø)

Da jeg startede med at hækle, købte jeg COOP's bomuldsgarn, for det passer til økonomien og så kendte jeg helt ærligt heller ikke noget til den fantastiske verden af garn, MEN så blev jeg præsenteret for PIMA BOMULDSGARN (Tak for det Dorthe) og jeg var solgt. Garnet er ikke dyrt og så rækker det enormt langt...synes jeg uden dog at ha' nogen som helst faglig belæg for det, men er bare blevet vildt overrasket over at ikke at skulle bruge så mange nøgler til baby-tæpper.


Nu har jeg efterhånden en dejlig samling PIMA og der skal hækles ting og sager til juleboden og HITTEMISSERNE.

Og den næste fristelse på garn-fronten er Trine's Lama Uld og Yaku superwash. Altså hvor er det lækkert garn og jeg glæder mig vildt til at lege med de nye farver.


I skrivende stund kan jeg altså ikke lige huske hvilket garn, der bruges til det super lækre brombærrør, som Trine har designet og som blev vist i Hendes Verden i uge 40....tror jeg nok, men ellers kan I jo blive fristet ved at kigge ind til Trine selv og mon ikke hun har lidt lækkert med på messen i Fredericia.

Og så en lille teaser......i morgen vil jeg vise jer det lækreste garn EVER...også fra Trine. Vi snakker om gude-garn ;D

1 kommentar:

  1. Åh jeg har længe ledt efter sådan en RIGTIG gul farve!!
    Jeg må vist lige få handlet lidt med Trine :)

    SvarSlet