lørdag den 15. oktober 2011

Efterårs-ferien

...er skudt igang, vejret er skønt og jeg er vendt tilbage til blogland.....nøj hvor jeg dog har savnet at besøge jer alle.


Sidste år fik jeg tegnet og syet en masse af disse filt-græskar og havde planer om at sy nogle flere, men da jeg jo har en bod til julemarkedet i Billund (den 20. november), så må jeg vidst hellere koncentrere mig om at fremstille ting til boden.



Har jeg i øvrigt nævnt, at jeg er vild med efterårs-dekorationer inkl. græskar-lygter?

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, dine græskar mænd.. jeg smilte lidt da jeg læste dit indlæg forleden, jeg er heller ikke så begejstret for orange - men græskar lygter det er jo en hel anden snak ;0)

    Jeg har også glædet mig til afterårsferien og til at have god tid til lidt kreative sysler, hygge med familien og så en god rundtur i blogland..
    Rigitg god ferie
    KH

    SvarSlet
  2. Cute ♥
    Go' ferie til dig, mens vi andre venter lidt endnu ;0)

    SvarSlet