lørdag den 1. oktober 2011

Åhhh min symakine...

...min trofaste Bernina gennem næsten 20 år, er gået i stykker!!!! Jeg kan mærke modstand fra håndhjulet til trykfoden...sådan på en slidt agtig måde....

Og så lige midt i bunken af bestillinger og op til julemarkedet!!!!!! PIS PIS PIS PIS ja  undskyld sproget, men jeg har næsten hjertesorg over det. Håber inderligt at den kan repareres, for jeg har ikke lige 15-20.000 til en ny (ja jeg ved godt at man kan få billigere og mindst lige så gode maskiner, men jeg stiller nogle helt specifikke krav og i tidernes morgen købte jeg min symaskine på bud til 18.000.).

ARGGGGGG hvordan skal jeg undvære symaskinen???????


Ok jeg går i gang med at hækle og brodere indtil min elskede (jep jeg overdriver) er tilbage.

Og så skynder jeg mig lige at lave et nyt indlæg med en mere positiv stemning på denne smukke lørdag morgen, hvor solen allerede nu lover en fantastisk dag.....hulk bare jeg kunne nyde den med min symaskinen.

5 kommentarer:

  1. Oh nej skatter, måske skal jeg lave rigtig godt tilbud til dig :-)

    SvarSlet
  2. Stakkels dig, håber den bliver rask igen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Øv, stakkels dig. Håber i snart bliver forenet igen.

    SvarSlet
  4. Åh nej... det lyder ikke godt. Kan godt forstå du er lidt ude af den....
    Kh Christina

    SvarSlet
  5. Uhh det lyder ikke spor godt - tror det er tilladt at sige pis og røv i sådan en situation. Du må gerne låne min den gamle, men det er på eget ansvar.
    Mvh Tina

    SvarSlet