onsdag den 2. marts 2011

Thread catcher

Da jeg havde syet min multi-nålepude og nu har styr på alt mit sy-grej, var det ikke tilfredsstillende at se på alle de tråd-ender mm. der jo hober sig op på bordet...når man nu ikke gider åbne skraldelåget hver gang en tråd klippes. Løse tråde på bordet, ender oftest på gulvet og videre rundt i huset, så jeg besluttede endnu en gang, at skubbe give away-projektet tilside, for at sy en thread catcher. Men bare rolig jeg er næsten klar til afsløringen af min give away...har bestemt at fredag, skal være dagen for afsløringen.


Så er der bare styr på alle tråd-enderne og diverse afklip.
Hvis du får lyst til at lave din egen thread catcher, så tjek DIY'en hos www.sewmamasew.com
Hvem der så end har fundet på denne geniale løsning, så mange mange tak


2 kommentarer:

  1. tak for link, sådan en sag mangler jeg da vist også :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Ej, den er sørme smart! Kender godt selv det med alle de irriterende tråde overalt ;o) - man må sige at det problem er løst på en fin og dekorativ måde.

    SvarSlet