torsdag den 3. marts 2011

Nyt stof og inspiration

Jeg var lige et smut (igen) hos MODESTOFFER i Vejen. Jeg havde nemlig en lille ting til den helt fantastiske Dorthe, men den afslører jeg senere. Jeg skulle kun ha' en rulle lyserøde sytråd og nogle knapper....men den plan holdt ikke....for selvfølgelig blev jeg inspireret af de mange stoffer, men også af Dorthe. Hun er så farvestrålende på den helt rigtige måde.
Det med farver er altså ret svært for mig - jeg er ikke så modig, men når man så møder en farvestrålende person, er det svært ikke at lade sig rive med af farvepaletten. Nu skriver jeg så flot om farver og det stof jeg har købt, har så én farve: GRØN og det var ikke fordi jeg mistede modet, men det passede bare lige til et projekt jeg er i gang med (...jep nemlig den give away, der lanceres i morgen på min søsters fødselsdag). Æblestoffet fåes i flere herlige udgaver og de frister kan jeg love jer derude i blogland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar