mandag den 14. marts 2011

Barbapapa - en herlig revival

Jeg kan se rundt om i blogland og diverse reklamer at Barbapapa er blevet populær igen. Ja ja jeg er klar over at, det er længe siden dillen med Barbapapa begyndte.... nå men det fik mig til at tænke på det kegle-sæt jeg lavede til Vigga.
Beklager den dårlige billedkvalitet - billedet er taget hos mine forældre en meget mørk aften.

Vigga var begejstret for Barbapapa-universet (hvem er ikke det - kan selv huske det fra min barndom) og jeg syede fluks dette kegle-sæt til hende. Keglerne er syet i filt og det var ikke det klogeste vælg af materialer, men Vigga havde en fest med at vælte og rejse figurerne op...igen og igen og igen.....

Skulle jeg lave Barbapapa figurerer i dag, ville jeg helt klart hækle dem. Har set at Muselberg har været i gang og så har jeg altså også set et gratis hækle-mønster ét eller andet sted på nettet. Hmm..men hvor var det nu det var?

4 kommentarer:

  1. Hvor er de da bare fine, og de ser da ud som om de har holdt til mange timers glad leg :-)

    SvarSlet
  2. De er så søde - synes faktisk at sy dem var en god idé.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  3. Jeg er også helt vild med disse figurer...Flotte kegler ;-)
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fine! Jeg overvejer, om de kan bruges i min idrætstime :)

    Håber, at der er en der skriver opskriften til dig :) (og mig)

    Kh. Jenny

    SvarSlet