tirsdag den 22. marts 2011

Friske-forårs-filt-frækkerter

...sig lige det 3 gange hurtigt ;D

Vejret i dag fik min indre forårs-frækkert til at titte frem. Og der skulle farve på...også selvom jeg personligt er til blide forårs-farver - så I kan nok regne ud at kaninerne her ikke bliver boende hos mig.
Kaninerne super hurtig syet i kraftigt filt og ud fra et gratis mønster fra www.purlbee.com (se under "Bunny finger puppets). Original-udgaven er super herlig med skønne detaljer, men jeg havde en idé om at afprøve mønsteret i en mere enkel udgave.

4 kommentarer:

  1. Festelige filt frækkerter - skønne det er de :D godt lavet :D

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne. Dem må jeg da vist lige prøve også!!

    SvarSlet
  3. Wow hvor er de flotte. Skønne skønne farver.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  4. Kære Lene
    Hvor er kaninerne skønne. Tror jeg skal prøve mig med en række til vinduet herhjemme:-)
    Hvor mon du køber den kraftige filt?

    Kh mette

    SvarSlet