fredag den 13. juli 2012

Update på haltende kat

Og så gik det lige så godt med Bølle. Efter dyrlæge-besøget (og diverse insprøjtninger) kunne Bølle igen gå på alle fire ben.....det så ud til at hans halten var fortid, MEN AK....


Efter at ha' "ordnet" et kludetæppe og i kådhed over endelig at kunne tosse rundt, sprang han op på bordet med en attitude, der var enhver sejrherre værdig. Til trods for, at jeg jo synes, at det var skønt, at han atter kunne støtte på det sårede ben, så fik han alligevel ikke lov at være på bordet.

Da jeg rejste mig fra sofaen (...ja jeg sad lige og hæklede lidt) vidste Bølle godt at vejen var vist og han sprang ned fra bordet. Nu halter han endnu mere og benet er hævet.......jeg forudser en mega dyrlæge-regning. SUK.

Havde ellers planer om at skulle købe lidt nyt stof i Panduro Hobby i Kolding....der er jo udsalg ;D....suser nok til Kolding alligevel, men kun for at købe solcreme og et par soltoppe, som den forestående ferie kræver....BILKA here I come......jo billigere jo bedre, hvis der kommer en ekstra dyrlæge-regning, men solcremen sparer jeg ikke på! (har en mega sjov historie om solcreme, men den må I få en anden gang)




Ja Bølle lever bestemt op til sit navn. Har talt med dyrlægen igen og han lovede at Bølle blot skulle hvile sit ben....ingen brud...hurrah, jeg blev godt nok lidt nervøs. Infektionen er "bare" dybere (?) og kræver mere ro. Yeahhh der bliver altså penge til en enkelt meter stof eller to ;D

3 kommentarer:

  1. Ja han hedder da ikke Bølle for ingen ting... Men rigtig øv, at han lige landede forkert. Jeg krydser fingre for at regningen ikke bliver alt for stor, så der lige er til et par meter stof :D

    SvarSlet
  2. Ej hvor er han uheldig. Jeg håber at det er nok med ro henover weekenden så du slipper for endnu en stor dyrlæge-regning.

    SvarSlet
  3. Godt du slipper..

    Jeg var i Panduro for 2 uger siden - da var det 50 kr pr meter. Billigt :)
    Hun fortalte at resterne kom endnu længere ned - helt ned til 25/30 kr pr meter. Giver du ikke lige en lyd hvis de er så langt nede nu?

    SvarSlet