onsdag den 17. august 2011

Uhhhh hvor er jeg bare glad i dag


Jeg glæder mig over de fine løg jeg købte  i Bilka i går og bare navnet på tulipanerne, "Apple Blossom" gør mig glad....og de lilla kugler skal også nok blive fine, men jeg ved bare ikke lige hvor de skal placeres D,.

MEN endnu bedre, så skyldes det gode humør resultatet på Kaspers astma-test i går. Hurrahhhh drengen har ikke astma (det troede vi egentlig heller ikke, men vi var da lidt usikre). Nu kan vi strege astma fra listen! I det hele taget så har Kasper det meget bedre, men han er ikke helt rask og får af og til nogle tilbagefald. Jeg er glad over at kunne sende ham i skole i 6 timer!

OG i morgen udkommer det nye Panduro Hobby katalog!  Jeg må jo nok indrømme, at jeg er en Panduro Hobby pige! I mit næste liv, vil jeg arbejde i Panduro Hobby...i Kolding og med Dorthe som chef! Mon Dorthe vil være min chef i det næste liv?

Med glæden boblende indeni, så er jeg sikker på at jeg nok skal få noget fra  hånden i dag....

4 kommentarer:

  1. Dejligt med alle de nyheder ;0)
    Du ville da aldrig få løn hvis du skulle arbejde i panduro med alle de skønne sager de har ;0)

    SvarSlet
  2. Tillykke med det gode resultat. Dejligt at være nået det skridt længere.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige nyheder - allesammen.

    Er der ikke en mulighed for et par timer om ugen i Panduro, som sådan en slags hjælp til pigerne i butikken. Det kunne da gøre alle glade.. eller noget :D

    SvarSlet
  4. Godt der sker noget i sagen om sønnike :) Og er nu godt det ikke er astma, som han så ville skulle slås med fremover. Håber i snart får hoved og hale i hvad der så sker :) GODT at høre det går bedre :) KNUS

    SvarSlet