tirsdag den 16. august 2011

Aften-hækleri

Jeg kan godt li' at hverdagen atter er begyndt, at den daglige rytme er vendt tilbage.

Det betyder tv-serier og aften-hækleri. Da jeg har et langt spring mellem min medicin (kl. 12 og kl. 22), har jeg ikke så meget "krudt" om aftenen, men det betyder ikke at jeg sidder stille.....næh her kommer hækleriet ind i billedet. Jeg sidder og hygge-hækler diverse små-projekter.


Jeg hækler på legemad til Merle og svampe til min asiatiske tog-ven ;D


Mangler kun at hækle én svamp mere og så skal de alle 14 monteres, pakkes og sendes.

9 kommentarer:

  1. Det var hurtigt, de svampe blev færdig. Smukke og glade ser de også ud.

    Lækkert mad til Merle.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Genialt med det der mad!! Er det noget du selv finder på, eller ka man finde opskrifter?

    SvarSlet
  3. Puha - jeg har lang vej igen!!!

    SvarSlet
  4. Sikke skønne små projekter :)

    SvarSlet
  5. Hej Lene - hvor er det fine hæklesager - leder efter sådanne hækle-mad-sager til Magnus på 1 år...tager du bestillinger??
    Kram Trine

    SvarSlet
  6. Ejj hvor er det nogle gode billeder med lækre hæklerier.. Jeg har bare ik tid i øjeblikket.. Er total færdig efter en arbejdsdag..Nå men tiden kommer vel igen engang.. :0)
    KH Iben

    SvarSlet
  7. hvor ser det bare skønt ud :)
    Dejlig med hygge om aftenen..
    KH Micha

    SvarSlet
  8. Wow! Hvor er det bare fint :0) Bare det var mig der kunne hækle..

    SvarSlet
  9. Hejsa. Jeg ved godt at det er et gammelt indlæg, men jeg vil nu alligevel lige prøve at høre dig ad. Har du en opskrift på de hæklede svampe? mvh Marie // Maries Fabrik

    SvarSlet