fredag den 1. april 2011

Neon-farvet fredag

Hvor finder jeg neon-farvet sy-tilbehør? Altså sytråd, stof, knapper mm.?

Jeg er i gang med et lille projekt og har brug for at krydre projektet med neon-farver. Har bemærket at tøj-butikkerne (til piger) bugner af pastel-farver og klatter af neon.

Hvor finder jeg så mine neon-klatter? Det er lykkedes mig at finde neon-farvet broderi-garnog piping-bånd  her (hvor du også finder knald-tilbud på stof og garn i disse dage). Neon-farvet tyl og filt her. Neon-farvet anorak-snor hos den lokale tøj-butik, Prikken. Men hvor er sytråden, knapperne og alle de sjove dimser? 

Top-service hos Dorthe. Hun har neon-gejl, man skal jo bare huske at spørge!

3 kommentarer:

  1. Jeg fik orange-neonfarvede knapper i den lokale kvickly... Måske det var værd at lure i det lokale supermarked?
    God fredag!

    SvarSlet
  2. Du kan købe neon farvet cernit og lave dine knapper selv.. det er ret sjovt...
    Lækkert billede du har sat på.. Elsker farver..
    Spændt på at se hvor du ender med det hele..
    Go Dag..;0)

    SvarSlet
  3. Nu har du godt nok snor, men ellers har de ret fede neon farver i Mure snor hos Silvan og Bauhaus... God weekend. Johanne

    SvarSlet