søndag den 24. april 2011

Fantastisk udsmykning


Er det ikke bare en fantastisk udsmykning, der er på børneafdelingen på Kolding Sygehus? Jeg synes at udsmykningen får min tænder til at løbe i vand af lækkerheds-faktoren. Stuerne har hver deres lille dyr repræsenteret ved døren, så man kan altid finde tilbage til uglen, billen, tissemyren osv. Den nye afdeling er virkelig flot, men jeg har nu ikke lyst til at vende tilbage.

De sidste par dage, har jeg følt en total udmattelse af krop og sind. Aldrig har jeg følt mig så træt. Vi er hjemme igen og det gi'r selvfølgelig ro til sjælen, men sønnen er stadig syg. Lægerne mangler svar på den sidste skanning af hjernen og så venter vi jo også tålmodigt på den ekstra astma-test. Hjerne-skanningen er jeg ikke længere bekymret for og jeg er også nået til det punkt, at jeg er ligeglad med om lægerne kan stille en diagnose, bare drengen snart får det bedre. Det er nemlig ikke sikkert at lægerne kan stille en diagnose (og tænk, det syntes jeg lød helt utænkeligt med tanke på videnskabens muligheder i dag) - sønnens sygdoms-periode og symptomer kan skyldes et sammensurium af flere ting: at han er vokset helt ekstremt meget på 3 måneder (6 cm), 12-års-vaccinen efterfulgt af influenza, at drengen er ved at komme i pubeteten osv. Ja alt det kan ha' gjort kroppen helt forvirret, men hvordan pokker får han den så på rette kurs igen? 

2 kommentarer:

  1. slemt med syge børn! Men tak for de fine billeder af udsmykning de er da for skønne.
    God bedring til knægten og sender lige lidt energi til den tapre mor! :)

    SvarSlet
  2. jamen hvis nu det var på et bibliotek ville jeg nyde det ofte. Men det er sandt, at det på sygehuset er forbundet med noget andet... Men jeg synes det er rart, at der er noget smukt og lækkert for de indlagte unger og deres familier også :)

    SvarSlet