mandag den 25. april 2011

Når at lave INGENTING...

...alligevel ender med noget kreativt fra hånden.

Jeg nød at være tvunget til at lave INGENTING og så blev denne ric rac rosen ring, på forunderlig vis, alligevel til. (vejledningen til ringen kan du stadig finde her)

Denne gang blev det en sort rose og farven har intet med mit humør at gøre, men er et ønske fra en ung dame. Jeg hørte hende sige til sin mor, at hun godt kunne tænke sig sådan en ring i sort og selvfølgelig måtte jeg da lige lave en ric rac rose ring og sik-sak-båndet fik jeg med fra hendes mors butik.

Til dem, der vil lave ringen i sort, så kan jeg ikke anbefale at følge den oprindelige vejledning og bruge limpistol. Lim-pistolens lim efterlader på sort bånd et kedeligt grålig lim-spor (ej det lyder da ulækkert), så jeg kasserede den første ring og syede den næste ring sammen i hånden - altså den del, der ellers skulle limes.

4 kommentarer:

  1. Er det sikk-sakk-bånd?? Så utrolig kult! Jeg ser du skriver noe om den oprinnelige veiledningen, kan jeg spørre hvor jeg finner den?
    Vennlig hilsen Kinemor.

    SvarSlet
  2. Kom lige forbi - din Bøllekat ser godt nok kææææmpe ud! - Sådan en fin løvemis!

    SvarSlet