torsdag den 8. maj 2014

Struktur-hækling

.....er det bedste jeg ved
(Så skal jeg jo heller ikke forholde mig til valg af farver ;) )

Jeg sidder med et nyt pude-design i hænderne.


Til messen i Middelfart købte jeg garn til ideen, men er først kommet i gang nu.......der var jo lige en giga lang influenza og en hyggelig workshop, der optog min tid ;)

Jeg glæder mig til at vise hele puden, for jeg er svært glad for det udtryk denne form for reliefhækling. Hvis du har købt Hendes verden kan du se den smukkeste kage-krukke-skjuler i samme teknik <3





3 kommentarer:

  1. Jeg kan se små plus tegn, så helt ens er det da ikke, men flot ser det ud. Og dejlig farve du har valgt.

    Kh. Lis.

    P.s. Har du ikke fået mail fra mig ?

    SvarSlet
  2. Ser spændende ud. Har godt planer om noget lignende efter at have set Hendes Verden.

    SvarSlet