søndag den 29. september 2013

Tandfeen er klar....


...til at punge ud for tabte rokketænder


Niecen har fået rokketænder, så søster min, spurgte om jeg måske havde en sjov idé. For år tilbage syede jeg to tandfeer, men da jeg så denne her på Pinterest, syntes jeg at den var uimodståelig. Faktisk var jeg gået i gang med eget design og flashede det på IG, men denne tandfe ville hellere realiseres ;D

piberenser- vingerne fik jeg ikke lige rettet inden billedet blev taget

Niecen kan ikke li' lyserød, så tyl-skørtet blev hvidt (tak for hjælpen Tina) og prinsessekronen fik et lag tryllestøv ;D.

19 kommentarer:

  1. Hvor er den tandfe bare fin! Hun er helt uimodståelig. :-)

    SvarSlet
  2. Hold op en god idé, og hvor er den dog flot. Hvordan mon en drenge-udgave ville se ud ???

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød, bare jeg da havde nogle at sy sådan en til.

    SvarSlet
  4. Den er jo fuldstændig uimodståelig

    SvarSlet
  5. For pokker hvor er den bare fin. Hvis min datter var gammel nok til en tandfe ville den være øverst på ønskelisten.

    SvarSlet
  6. Åh Lene, den er både sød og sjov. Den falder helt sikkert i god jord- jeg vil huske den, til min lille datter om nogle år når rokketands-alderen. Knus Heidi

    SvarSlet
  7. HVor er den bare skøn. Allerede for mange år siden tænkte jeg at jeg måtte sy sådan en pude til ungerne, men ak som så meget andet nåede jeg det ikke og nu er min yngste efterhånden så stor at hun ikke mangler mange rokketænder. Det er ellers en super genial løsning der kan redde en fra at lede som en gal efter en lille bitte tand midt i den mørkeste nat....

    SvarSlet
  8. Nårh hvor er den sød - og god ide! :D

    SvarSlet
  9. Åh....Den er da blevet alt for sød, har selv hentet mønstret og tænkt at ungerne skulle ha en hver, det er rokketands tid..

    SvarSlet
  10. Nøj hvor hvor den er skøn :)

    SvarSlet
  11. Nåååååååh..!! Hvor ER den dog skøn. Og sikke en sød ide'. :o)

    SvarSlet