torsdag den 5. september 2013

Min nabos pude...

...har lagt til montering hos mig i lidt lang tid


Puden er broderet efter et mønster fra Arne og Carlos' bog. Først var aftalen at puden blot skulle monteres, men såååå forslog jeg da lige, at det ville være fint med en tittekant (piping)???????????? Måske jeg ikke lige havde overvejet hvor svært det er på et broderet pude?!? Det er mega svært og når bagsiden er af hør-stof, så er udfordringen total.

Nu ligger puden til afhentning og jeg må indrømme, at det ikke er det kønneste, jeg har lavet. Mine sy-erfaringer/evner rakte ikke til det professionelle udtryk, så jeg var pænt nedtrykt over det i går...altså at min nabos fine arbejde ikke blev rammet bedre ind.




4 kommentarer:

  1. Jeg syntes da det ser meget fint ud! Hvad mente din nabo? :-)

    SvarSlet
  2. Wow, jeg synes ellers det ser virkelig flot ud!
    Må vi ikke se puden i hele sin herlighed?
    Kh maj

    SvarSlet
  3. det ser da godt ud- og jeg tvivler på, at naboen kunne have gjort det bedre selv, ellers var puden vel ikke endt hos dig.

    SvarSlet
  4. Jeg istemmer mig koret: Det ser da rigtig godt ud! Og ja, lad os se hele puden. :)

    SvarSlet