søndag den 21. april 2013

Skønne cirkler

...modtog jeg med posten den anden dag :-)


Det var søde Gitte, der havde sendt dem med som en ekstra overraskelse. Hold da op hvor blev jeg glad og har allerede planer for hvad de skal bruge til......er dog liiiige ved at lave en lille retur-overraskelse til hende (satser på at hun ikke læser indlægget i dag og læser om retur-overraskelsen ;D ).

Hvad tror/synes du,
at jeg skal bruge cirklerne til?

Og så tror jeg nok, at det er ved at være tid til at lave en lille give away på bloggen igen :-). Skal liige ha' styr på sønnens kamera og så lidt frø til for-spiring :-)

4 kommentarer:

  1. De er skønne. Jeg fik en pk. i trøstepræmie fra Gitte. Jeg ved hvad mine skal bruges til, men det må du vente og se.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Næ, nej jeg har da ikke læst dit indlæg idag :-)

    SvarSlet
  3. Heldige dig :o)

    Har lige set en guirlande hvor cirkler af tapet var syet sammen på symaskinen med 3-4 cm mellemrum. Sådan en gad jeg godt at lave :o)

    SvarSlet