søndag den 8. januar 2012

Jeg er helt pjattet ....

....med filmen om King Arthur


Specielt den hvor Clive Owen spiller Arthur. Uh han er nu sådan en pæn mand i en super god film. Filmen blev vist i TV i går og jeg har set den en trilliard gange og ser den gerne igen og igen....og ikke kun fordi jeg synes så godt om Clive Owens....øhh udstråling ;D


Må se at få filmen købt på DVD eller få den optaget, så jeg på en dum dag, kan få smilet frem igen....ellers må jeg jo kigge lidt på manden min istedet for ;D

4 kommentarer:

  1. Han er da også en mand med en speciel udstråling, mums
    Jeg ønsker mig også Dvdén.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Lækker mand, mums;))

    God søndag, Stine

    SvarSlet
  3. Meget dejlig ma.. øhh film ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Lene

    jeg har tilfældigt 2 eksemplare liggende, hvis du sender mig din adr. på mostermajas@live.dk så sender jeg DVD'en afsted til dig.

    god tirsdag

    maja

    SvarSlet